Ga naar inhoud

Acer aspire 9800 update naar W7: drivers camera??


anoniem

Aanbevolen berichten

Met bijna 100% succes heb ik een upgrade uitgevoerd naar W7 professional. Alles werkt prima bij mijn notebook: Acer aspire 9800. Echt genieten, maar ..... Mijn ingebouwde camera werkt niet en ik kan geen driver vinden, ook niet met de bekende hulpprogramma's: DriverBoost en DriverScanner. Ik zou ook niet weten welk merk het betreft om bij de maker op zoek te gaan. Verder nog problemen met drivers van: controller voor massaopslag en de multimediacontroller. Dank voor de aandacht om tot een oplossing te komen, Herman L.
Link naar reactie
[quote:e426d9d5a5="Whitehawk"]Probeer de vista drivers van je laptop te downloaden . En kijk of je dat kan instaleren in windows 7 .[/quote:e426d9d5a5] Ga ik proberen. Die van de camera heb ik gevonden via het andere antwoord. Kunnen jullie me laten weten wat ik voor die andere items moet downloaden? Ik laat jullie in enkele dagen weten hoe het gegaan is. Herman L.
Link naar reactie
[quote:bd56fc1387="bsa100"]hier staan alle drivers . maar niet voor win 7 . http://www.laptop-software.com/acer-software/acer-aspire-9800-notebook-driver-software/[/quote:bd56fc1387] Ga ik proberen. Die van de camera heb ik gevonden via het andere antwoord. Kunnen jullie me laten weten wat ik voor die andere items moet downloaden? Ik laat jullie in enkele dagen weten hoe het gegaan is. Herman L.
Link naar reactie
[quote:891db4fea2="hlhoekstra"][quote:891db4fea2="bsa100"]hier staan alle drivers . maar niet voor win 7 . http://www.laptop-software.com/acer-software/acer-aspire-9800-notebook-driver-software/[/quote:891db4fea2] Ga ik proberen. Die van de camera heb ik gevonden via het andere antwoord. Kunnen jullie me laten weten wat ik voor die andere items moet downloaden? Ik laat jullie in enkele dagen weten hoe het gegaan is. Herman L.[/quote:891db4fea2] Helaas is het niet gelukt. Ik zal moeten wachten totdat Acer een en ander aanpast?? Dank voor jullie zorg en aandacht, fijn weekend verder, Herman L. Hoekstra
Link naar reactie
acer zal die drivers niet meer leveren voor je laptop (windows 7), maar je zou bij acer zelf de vista driver moeten downloaden en die zou moeten werken. Werken die niet, dan zoeken op bison webcam, daar zijn windows 7 drivers voor. Mocht er geen bison webcam in je laptop zitten dan zit er volgens acer een logitech webcam in. Voor die webcam zou je kunnen kijken of er een driver is die werkt onder windows 7 Ik zelf heb een medion md 96290 laptop op die laptop heb ik alles onder windows 7 aan de praat gekregen ook de launch manger knoppen en de webcam. Die dingen heb ik gewoon via de vista drivers kunnen installeren
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...