Ga naar inhoud

Windows 7 Aero reageert opeens erg traag


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Heb een probleem met Windows 7 Aero. Opeens start ik mijn computer op er merk ik dat de vensters etc. enorm traag openen. ook de muziek een lklein beetje met haperingen. Ik heb expres even de processor op volle kracht gezet, maar dit mag niet baten. Hiervoor deed hij dat nooit, en ik heb het sinds toenet pas. Mijn notebook kan met gemak windows 7 draaien, daar ligt het zeker niet aan. Met typen ofzo merk ik geen vertraging. CCleaner toenet even laten lopen, maar nog geen verbetering tot nu toe. :( Hieronder een filmpje wat ik heb gemaakt. http://img208.imageshack.us/img208/4286/aero.mp4
Link naar reactie
Er draait waarschijnlijk een programma op de achtergrond die alle tijd van je provcessor opslurpt. Ik ken Win7 niet maar je kunt dit proberen om dit te bevestigen: Cntr+Alt vasthouden en op Del drukken. Als het goed is opent de Windows Task Manager (of hoe dat ding ook heet in Nederlands - ik heb alles Engels). Op de tab "Performance" kun je je processor gebruik zien. Die moet heel kalm aan staan, zoniet dus <= 100% druk op tab "Processes" en daar kun je zien welk programma de processor-tijd opslorpt. ("system idle process" moet normaal op 90-95% staan) Je zou kunnen proberen die file te de-activeren, maar ik zou eerst maar eens virusscnanners en spyware scanners erop loslaten. Misschien verstandig om mee te beginnen. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...