Ga naar inhoud

zwart scherm en kom niet in de veilige modus


anoniem

Aanbevolen berichten

Allereerst ik ben een complete digibeet, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Sinds vanochtend krijg ik tijdens het opstarten van mijn PC (windows XP) een zwart scherm. Ik kom niet eens bij het windows welkomsscherm. In het zwarte scherm staat aan de linkerkant een klein wit stipje te knipperen. Er komt wel steeds een 'resolution notice' in beeld, dat het scherm beter werkt op een andere resolutie, maar het vreemde is dat ik daar niets aan veranderd heb. Ik wilde proberen om de resolutie te veranderen, maar ik kom niet in de veilige modus. Ik heb alles geprobeerd wat ik op internet heb kunnen vinden (F2,F5,F8,F11,F12), maar niets lijkt te werken. Ik weet echt niet wat ik moet doen!!!
Link naar reactie
Het kan ook dat je gewoon ff moet wachten, omdat je pc gewoon sloom is. :wink: Had ik altijd met m'n oude pc, en wat langer als ik net updates of zoiets heb geïnstalleerd. (het lijkt me erg knap om dat te doen als de services opgeheven zijn :D ) Je kan ook proberen om de schijf wissen en een back up laden. (kijk naar de met de pc en windows meegeleverde cd's)
Link naar reactie
als er een cd in de dive ligt zal ie vragen of er van die cd gestart moet worden, en als je geen toets drukt binnen de tijd, volgt de opstart vanaf de hd. wat wel dwars zou kunnen zitten is een tijdens het opstarten aangesloten usb-massaopslagapparaat (stick of schijf).... dat kan zelfs gelden voor een ingestoken fotokaartje in een kaartlezer of een printer die op dat moment al aanstaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...