Ga naar inhoud

spam mail verstuurd onder mijn naam


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Iedereen kan uit een willekeurig e-mailadres een email versturen. Dus als ik jou e-mailadres weet, kan ik rustig vanuit jouw naam e-mails versturen. Het e-mailadres hoeft immers niet eens te bestaan. Het ontvangen van e-mail werkt wel even anders, maar het versturen is dus heel simpel. Dus: 1. Nu ze eenmaal e-mails versturen uit je naam, hou je dit ook simpelweg niet meer tegen. Ze weten je e-mailadres, dus hebben ze genoeg. Dus als het weer gebeurd, hoeft dat niet te zijn omdat je computer geinfecteerd is met een virus ofzo. 2. Je computer hoeft helemaal niet geinfecteerd te zijn geweest. Het kan zijn en het is slim om te controleren, maar het kan ook zijn dat iemand anders geinfecteert is en dat het virus zijn contactpersonen (waar jij bij hoort) heeft overgenomen en zo aan de slag is gegaan. 3. Me broertje had precies hetzelfde en begon ook via msn van die berichten te versturen. Wachtwoord veranderen stopte alles, ook de mailtjes. (Geen idee waarom, maar je hebt geen wachtwoord nodig om e-mail te versturen vanuit een e-mailadres).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...