Ga naar inhoud

Originele termsrv.dll kwijt


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een programmaatje gedraaid die mijn termsrv.dll heeft veranderd, waardoor Remote Desktop niet meer werkt. Nu is er alleen nergens het originele bestand terug te vinden. In ieder geval niet voor Windows 7 Ultimate 64-bit. Zou iemand mij dit bestandje willen geven? Dan kan ik het herplaatsen. Dit bestandje staat in C:\Windows\System32[i:c9bd2528ae]. Ik heb dus wel de dll nodig van Windows 7 Ultimate van 64 bit. Alvast bedankt! Joachim[/i:c9bd2528ae]
Link naar reactie
[quote:f994d1eb0b="bsa100"][quote:f994d1eb0b="killking463"][quote:f994d1eb0b="bsa100"]je kan toch een herstel punt terug gaan in je os[/quote:f994d1eb0b] Het is al een maand geleden, er veranderd heel wat als ik dat nu terugzet..[/quote:f994d1eb0b] er wordt niet voor niets op gehamerd . maak een BACK-Up voor dat je gaat experimenteren .[/quote:f994d1eb0b] Dit was niet experimenteren...
Link naar reactie
[quote:1157a18277="bsa100"] als je tenminste een legale versie hebt . erg merkwaardig een ISO file[/quote:1157a18277] Ik heb de merkwaardige gewoonte mijn windows CD's altijd te rippen naar mijn computer :lol:, en op te slaan in een ISO; stel dat je dat CD'tje toch eens kwijt zou raken :o. Ik heb de oplossing al gevonden, door "sfc /scannow" in te typen bij cmd (repareert al je systeembestanden automatisch).. daar hoef je geen eens een legale versie van Windows voor te hebben :wink:.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...