Ga naar inhoud

Kan geen bestanden meer opslaan in Vista Temp folder


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het DL'en worden sommige bestanden "even" in de temp folder opgeslagen, om daarna naar ergens anders verplaatst te worden. Ik krijg echter [b:897c241807][i:897c241807]sedert een paar dagen[/b:897c241807][/i:897c241807] telkens de volgende foutmelding. Om de een of andere reden zou de inhoud van die TEMP folder niet kunnen gewijzigd worden. Zo'n foutmelding moet natuurlijk niet altijd letterlijk opgevat worden (1 en dezelfde soort foutmelding word soms voor een tiental verschillende soorten fouten ontwikkeld - spaart de ontwikkelaars zeer veel tijd). In elk geval helpt het wijzigen (afvinken) van de eigenschappen van de folder niets. Na het afvinken van "read only" en het even sluiten en terug heropenen staat het vinkje er terug. Het afvinken van de read-only eigenschap van de volledige "local" folder helpt ook al niet. Is het normaal dat die TEMP folder "zgz." read only is ? De bestanden die erin zitten kan ik nochthans zonder moeite verwijderen > wat nogmaals bewijst dat die foutmelding niet klopt. Wat nu ? [URL=http://www.imagebam.com/image/ece40a102792720][img:897c241807]http://thumbnails29.imagebam.com/10280/ece40a102792720.jpg[/img:897c241807][/URL]
Link naar reactie
[quote:d191c6d3ae="JimBFB"]Na het afvinken van "read only" en het even sluiten en terug heropenen staat het vinkje er terug.[/quote:d191c6d3ae]My penny. [url=http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&biw=987&bih=560&q=Read+only+tri-mode+flag&btnG=Google+zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=Read+only+tri-mode+flag&gs_rfai=&fp=640368b03f549725]Read only tri-mode flag[/url]
Link naar reactie
Nou volgens mij ligt het aan mijn [i:d4d69215d9]Comodo Internet Security Premium[/i:d4d69215d9] suite. Die heeft nl. 4 soorten beveiligingen: Antivirus, Firewall, Defensie en Zandbak. Elk van de 4 soorten beveiliging kan individueel ingesteld worden qua "niveau" . De aanbevolen instellingen heb ik gelaten behalve de Zandbak die ik afgezet heb. Het beveiligingsniveau voor Antivirus staat op "Statefull" Firewall staat op "Veilige Modus" Defensie staat ook op "Veilige Modus" en Zandbak staat dus op "Uitgeschakeld" Ik vermoed nu dat de "Veilige Modus" voor het onderdeel Defensie in feite overeenkomt of praktisch gelijkstaat met de "Paranoia" modus die je ook hebt voor Defensie. Ik kon nl. nog geen speciaal karaktertje plakken naar mijn browser bij het opstellen van een antwoord op het forumvenster. Na het uitschakelen van de Defensie modus gaat dat wel. In feite zou ik iemand moeten hebben op het forum die toevallig ook de beste Security Suite van de wereld gebruikt volgens matousec.com Als ik nu maar wist hoe die Defensie instelling van mijn Comodo in te stellen zonder ze volledig te moeten uitschakelen om een beetje normaal te kunnen werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...