Ga naar inhoud

Windows herinstalleren


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, ik ben net nieuw op het forum en heb meteen een mooie vraag voor jullie... Ik heb een supergezellig virusje op mijn laptop die alles op stelten zet. Ik kan google niet meer gebruiken, want als ik daar iets op zoek werkt het, maar probeer ik wat voor link dan ook te openen kom ik op een en dezelfde 18+ website. Ook zijn al mijn herstelpunten weg en kan ik de tijd dus niet terugdraaien. Toen wilde ik mijn c: gaan formatteren en Windows opnieuw installeren. Toen kreeg ik deze melding in cmd: De systeempartitie mag niet worden geformatteerd. Hoe kan ik windows nu opnieuw installeren, want ik heb namelijk geen cd of dvd, maar een Recovery partitie. Hoe zet ik deze in werking? MVG, Robin
Link naar reactie
Hallo kokkiej666, Je kunt de C:\ partitie via de command prompt niet zomaar formatteren wanneer het systeem is opgestart. Probeer de malware eerst te verwijderen. Probeer Malwarebytes' Anti-Malware eens. Dit is gratis en zal waarschijnlijk je probleem wel op gaan lossen. MBAM is hier te vinden: http://www.malwarebytes.org/mbam.php Succes
Link naar reactie
[quote:fe9e71ce7c="kokkiej666"]hey tehzeeuw, ik heb geprobeerd wat je zei, en hij heefd wel geinfecteerde bestanden gevonden. Alleen heb ik nog steeds het probleem met google. Ook staat er bij google een copyright onder van 2009 en heb ik niet die auto zoekfunctie aanstaan. Heb jij of iemand anders misschien nog wat ideeën? MVG, Robin[/quote:fe9e71ce7c] Ok dat is een goed teken dat MBAM er wat heeft gevonden! Ik zou als ik u was ook even het systeem laten scannen door SUPERAntiSpyware: http://downloads.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe zodra u dit programma heeft geïnstalleerd en geupdate een volledige scan doen met dit programma als ook met Malwarebytes' Anti-Malware. Dit kan even gaan duren maar dit zal vast en zeker resultaat gaan opleveren. mvg, Coen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...