Ga naar inhoud

Printer driver Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb een computer waar twee keer Windows 7 (op aparte partities) op is geinstalleerd: 1 is gedaan door de leverancier, de andere door mijzelf. De computer hangt in een thuisnetwerk met o.a. een XP computer waar een HP DeskJet 840C via een paralelle poort aan hangt. Met de door de leverancier geinstalleerde Windows kon ik moeiteloos de netwerkprinter installeren. Met de eigen Windows installatie ziet hij de printer wel als ik "Een printer toevoegen" uitvoer maar als ik die wil installeren zegt hij dat hij geen stuurprogramma kan vinden. De simpelste oplossing is natuurlijk een driver van HP downloaden en dan zal het wel werken maar ten eerste zijn die drivers vaak volgepropt met allerlei extra's die ik niet nodig heb en ten tweede kan ik niet uitstaan dat ik het op mijn eigen installatie niet voor elkaar krijg zonder naar HP te gaan. In de map Windows\System32 staan twee mappen Drivers en DriverStore. Ik denk dat daar de driver in zou moeten staan. Hoe kan ik nu op de leveranciers installatie zoeken welke driver (de .inf file) hij heeft opgehaald voor die DJ 840C?
Link naar reactie
Ja als je niet bij HP wilt kijken dan lees je ook niet dat je er compleet naast zit... is vast te duidelijk...... :oops: https://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01892026&lc=nl&dlc=nl&cc=be&product=59868&os=4062&sw_lang=&key=null&site=null [quote:5f7dd7b754]Installeer de productdriver OPMERKING: De computer moet verbonden zijn met het internet zodat [b:5f7dd7b754]Windows Update uw product kan detecteren en installeren[/b:5f7dd7b754]. [/quote:5f7dd7b754] Gevonden via ... http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&hs=T4v&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=HP+DeskJet+840C+driver+%22windows+7%22&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Ik had uiteraard ook naar de HP site kunnen gaan... 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...