Ga naar inhoud

Incredimail Headers lezen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, Weten jullie toevallig hoe ik e-mail headers kan lezen van Incredimail? Ik wil namelijk een spamklacht indienen van het Kaartenhuis.nl aangezien ik opeens vanochtend 1096 e-mails binnen gehad heb van het Kaartenhuis.nl van 1 en dezelfde naam op 1 e-mail adres van mij. Er ontbreekt bij die mail een uitschrijf link wat wettelijk verplicht is, en mijn pc liep helemaal vast met het ontvangen van die 196 mails. Dus zeer hinderlijk. Maar spamklacht.nl vraagt dus om de e-mail header en ik weet niet hoe ik die moet lezen in Incredimail.
Link naar reactie
Het bericht selecteren en via Bestand >> Eigenschappen of Rechtsklik het bericht >> Eigenschappen Je weet het totaal aantal berichten al, dus vermoedelijk ben je op je WebMail geweest en heb je daar de overige berichten gewist. Om dit probleem te voorkomen zou je een Email-checker of Eprompter kunnen gebruiken. In mailwasher zit ook een optie om de headers te lezen. http://computertotaal.nl/article/4066/mailwasher---spam-retour-sturen.html PS Uitschrijven heeft bij spammers veelal een averechts effect. Voor hun meer reden om aan te nemen dat het een bestaand adres is.
Link naar reactie
Hoi Rosturp, Dank voor je antwoord. Ik ben er uiteindelijk met jouw hulp uitgekomen. Bij de nieuwste Incredimail zijn de menu knoppen standaard niet zichtbaar. En hier had ik niet aan gedacht om die eventjes zichtbaar te maken, en nu werkt het perfect volgens de stappen die je zegt. Wat uitschrijven betreft doe ik ook nooit hoor, zeker om de reden die jij noemt. Maar bij Nederlandse nieuwsbrieven e.d. is zo'n uit schrijf link (opt in/ opt out) wel wettelijk verplicht en bij het kaartenhuis zit hij er niet bij. Vandaag is het toevallig de eerste keer dat ik van die gasten mail krijg, maar gelijk ook in zulke gigantische aantallen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...