Ga naar inhoud

IE 8 en 9 geen werkende links en minimaal scherm


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen werken de links in bijvoorbeeld YouTube niet meer zoals het hoort (de plaatjes) als je erop klikt. Ik moet dan "Openen in nieuw venster" gebruiken. Vervolgens opent de pagina dan als een heel smal venster helemaal bovenin mijn scherm. Ik heb al aardig wat geprobeerd wat ik vond via Google maar geen resultaat. Ik heb net maar de Beta van IE 9 geinstalleerd om ervan af te zijn maar dat werkt ook niet. Ik draai Windows 7, 64 bit Ultimate. Alvast bedankt
Link naar reactie
Het kleine venster probleem heb ik inmiddels opgelost. In uitvoeren "regsvr32 urlmon.dll" typen en enteren. Je browser openen en op een link klikken zodat het kleine scherm komt. Het 1st grote scherm sluiten en dat kleine scherm vergroten op de hoek rechtsonder. IE opniuew starten en dan zou het weer in orde moeten zijn. Alleen het klikken op een afbeelding die een link zijn gaat alleen met de rechtermuisknop. Heel irritant om voor iedere link een nieuw venster te openen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...