Ga naar inhoud

Windows 7 register vergelijken


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik sta nu op het punt Windows 7 te installeren en ik wil het register dit keer wat beter in de gaten houden. Is er een manier om het register vóór en ná de installatie van een programma te vergelijken? Dus een backup maken, programma/driver installeren en dan het register vergelijken? Op deze manier kan ik makkelijker de-installeren en ook stapels onnodige services in en uitschakelen wanneer ik dat blief :-) met name programma's van H{, Canon, Nokia, MS webcam etc slurpen veel geheugen en die heb ik echt alleen maar nodig wanneer ik die hardware gebruik. Die wil ik dan dmv een batchbestand in en uitschakelen. Iemand een idee om deze wijzigingen in kaart te brengen na elke instal/update?
Link naar reactie
[quote:a49f486eca="Lord Wodan"]Ik sta nu op het punt Windows 7 te installeren en ik wil het register dit keer wat beter in de gaten houden. Is er een manier om het register vóór en ná de installatie van een programma te vergelijken? [/quote:a49f486eca] Je zou het kunnen proberen via applicatie [url=http://www.gratissoftwaresite.nl/testlab/RegShot+register+tool]RegShot.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...