Ga naar inhoud

Toetsenbord instellen Dell Inspiron lukt niet!?


anoniem

Aanbevolen berichten

Nieuwe pc gekocht bij Dell. De Dell Inspiron met windows 7. Mijn toetsenbord staat ingesteld op Nederlands net zoals de taal. Toch geven de tekens met Shift (bijvoorbeeld Shift + 2 (= normaal gesproken @) iets anders weer; @ wordt bijvoorbeeld ". Mijn toetsenbord is QWERTY moet volgens mij goed zijn. Wil je mij helpen om dit probleem op te lossen? Marcel.
Link naar reactie
Ik heb exact gedaan wat er in het door jou aangeboden leesvoer staat. Als ik onder Nederlands; Verenigde Staten aanvink gebeurde er niks. Daarom heb ik het naast Nederlands los de taal Engels (verrenigde staten toegevoegd) nu kan ik met alt + shift switchten tussen de talen. Het Nederlands kan ik niet wissen aangezien ik hier de onjuiste tekens krijg is dit wel wenselijk. Nu heb ik toch nog het volgende probleem hij pakt automatisch de Nederlandse instelling en niet Engels verenigde staten. Hoe kan ik instellen dat hij alleen maar en telkens Engels moet pakken. Nu moet ik om de haverklap met alt + shift weer switchen omdat het toetsenbord terug schiet op Nederlands in plaats van Engels.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...