Ga naar inhoud

windows 7 problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi, ik ken een goeie vriend en die heeft problemen met zijn computer, hij wou wat nieuwe hardware in zijn pc en dat werd nieuwe: moederbord/processor/geheugen, maar to the point hij moest dus windows 7 opnieuw instaleren dat goed is gegaan zonder problemen.Maar nu heeft hij bluescreens naar 2 weken en vaag beeld: strepen door het beeld en andere fratsen, en zegt windows dat hij de pc beter af moet sluiten omdat er anders meer kapot zou kunnen gaan (gewoonlijke trekje van windows), en als die in windows zit zegt hij opeens dat er bestanden van bijv. games (mw2) of net geinstaleerde games mist. Ik dacht zelf dat het misschien kan omdat wij een partitie C: en een E: appart hebben gemaakt C: (system) E: Games etc. en E: bewaard omdat daar geen windows7 opstond en vervolgens dus op C: deleted en opnieuw geinstalleerd voor nieuwe hardware. maarja wie ben ik om dat goed te kunnen weten :) OJA, de C: en E: zijn wel van 1 HDD kan iemand mij daarmee helpen? Gr. Erik ( killerNL )
Link naar reactie
ik denk dat het het handigst is om opnieuw te installeren als je windows 7 dvd origineel er in doet kan je bij geavanceerd eerst de c:/ partitie formateren en of verwijderen en dan even een nieuwe partitie aanmaken op c:/ en op die partitie windows 7 zetten ik denk dat met het installeren iets fout gegaan is waardoor hij evt bestanden mist of met het splitsen van de schijf iets fout is gegaan gewoon windows even opnieuw installeren dan de drivers installeren van je videokaart ed: dan windows alles laten updaten via windows update e:/ blijft ongemoeid en alles blijft daar opstaan.
Link naar reactie
hoi, bedankt voor de informatie maar het probleem is opgelost.Geloof het of niet maar het bleek aan de neon lampjes te liggen xD het kastje waar ze op aangesloten worden bleek ergens kort sluiting te maken met de pc en ondanks dat uit niets hadden wij die eruit gehaald, neon gelijk weggedaan en toch moesten wij windows opnieuw installeren omdat de bestanden niet terug komen vliegen hehe. P.S: toen wij de neon eruit gehaald hadden bleek hij geen bluescreen te geven en ook niet meer zo veel fout bestanden daardoor wisten we eigen wel beetje dat het aan het neon lag, daarna windows 7 opnieuw geinstalleerd hij draaid als een zonnetje TIP: check altijd de dingen na waar je het niet van verwacht ;) Toch bedankt voor hulp. Met Vriendelijke Groet, Erik (killerNL)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...