Ga naar inhoud

kan gebruikersprofiel niet laden


anoniem

Aanbevolen berichten

beste mensen, als ik mijn pc opstart(windows XP) dan geeft hij een foutmelding: "Windows kan het gebruikersprofiel niet laden, maar heeft de aanmelding voortgezet met het standaardprofiel van dit systeem detail: het systeem kan het opgegeven pad niet vinden" als ik een test gebruiker maak en daarmee inlog geeft hij die foutmelding niet. wel is het dat alles gewoon normaal werkt en als ik iets opsla hij het gewoon meeneemt. weet iemand een oplossing of heeft dit probleem ook gehad met vriendelijke groet, Goovscoov
Link naar reactie
nee dat kan ik niet herrineren de pc is door een klant van ons zo binnen gebracht omdat hij die foutmelding gaf. en het account is een administrator account dus rechten heeft hij al. op de een of andere manier laat hij misschien een klein gedeelte van zijn profiel niet. de system schijf heeft ook btw de letter H:/ god mag weten hoe hij daar aan komt heb al geprobeerd de letter te wijzigen in C:/ maar dat gaat natuurlijk niet. het internet plat gezocht maar kan niks vinden. P.S het is een XP machine bedankt voor alzovast voor de reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...