Ga naar inhoud

Windows 7 valt steeds uit: Foutmelding


anoniem

Aanbevolen berichten

Computer valt steeds om de haverklap uit. Soms dagen geen problemen, en soms dagen wel 5 keer per dag. De foutmeldingen verschilden nog wel eens, maar de laatste tijd komt alleen deze steeds weer terug. Ik heb mijn computer steeds gescand met verschillende antivirus programma's zoals Antivir Premium en Norton 360. Beiden konden niets vinden. Dit probleem doet zich een heel enkele keer ook voor op mijn andere computer, alleen in veel mindere mate (een of twee keer per maand). terwijl dit bijna om de dag meerdere keren plaatsvindt. Dit is de meest voorkomende foutmelding: [img:73c7630378]http://kenjirobbert.webs.com/Foto0499.jpg[/img:73c7630378] Weet iemand misschien wat er fout gaat en hoe ik dit kan oplossen ? Bij voorbaat dank! Mijn computer hardware besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 32 Bit Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80 GHz RAM 3 GB NVIDEA GeForce 7300 SE/7200 GS De andere pc bezit Quad Core 8000 serie met ook Windows 7 Ultimate 32 Bit en 4 GB RAM
Link naar reactie
[quote:8cbcefa3e0="tommelom"]ik neem aan dat je ook al, al je drivers ge-update hebt?[/quote:8cbcefa3e0] Jep, heb ik gedaan. Heb nu voor de zekerheid de Nvidea drivers los gedownload en geherinstalleerd. Even hopen dat dat werkt. Ik weet niet of iemand hier wat mee kan, maar bij het opstarten na zo'n uitval verschijnt deze melding: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: d1 BCP1: 00000000 BCP2: 0000000A BCP3: 00000008 BCP4: 00000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem: C:\Windows\Minidump\091110-18515-01.dmp C:\Users\...\AppData\Local\Temp\WER-48937-0.sysdata.xml Lees de onlineprivacyverklaring: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413 Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring: C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...