Ga naar inhoud

Prullenbak legen Windows 7 lukt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik probeer mijn prullenbak te legen in Windows 7, maar dit lukt mij niet. Hij zegt dat hij administrator rechten nodig heeft. Het volgende is namelijk gebeurd. Via het programma unlocker heb ik een map verwijderd op mijn EXTERNE HARDE SCHIJF aangezien deze niet op een normale manier te verwijderen is. Nu is deze map in de prullenbak gekomen van mijn PC met Windows 7 erop. Probeer ik de prullenbak te legen komt hij dus met de melding dat ik administrator rechten nodig heb. Maar ben gewoon ingelogd als hoofd gebruiker. Hoe krijg ik dit voor elkaar om die prullenbak te legen?
Link naar reactie
Hoi The Dragon, Dank voor de link, deze had ik reeds gevonden zelf maar heeft jammer genoeg niet het probleem opgelost. Heb ook wel een gebruiker aangemaakt met behulp hiervan: https://www.chartnet.nl/zelfhulp/administratorvista.html Maar nu kom ik niet bij de prullenbak van mijn account om die als nog te legen. Heel duister, kennelijk toch opgelost. Bedankt voor de hulp. Na een herstart was de prullenbak weer leeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...