Ga naar inhoud

Problemen met windows media player 11


anoniem

Aanbevolen berichten

Ga, Sinds enige tijd werkt mijn wmp 11 niet meer naar behoren. Mijn laptop is een acer aspire 7520g en draait op Vista 32. Bij het spelen van een cd haalt deze de albumgegevens niet meer automatisch van internet. Tevens kan ik al mijn mediagegevens niet meer bijwerken. Ik heb alle opties nagelopen, alles staat ingesteld op automatisch info ophalen. Wmp staat toegestaan in mijn firewall. Zelfs met firewall uit werkt het niet. Als ik handmatig de albumgegevens opzoek via de library kan ik de albums makkelijk vinden, maar zodra ik op ok druk verandert er niets. Ook niet als ik op bijwerken klik. Voor zover ik weet heb ik niets verandert. Het heeft altijd naar behoren gewerkt. Ik heb in het media centrum gekeken maar bij de enige optie die er op lijkt, dus de media bibliotheek instellen, krijg ik een bericht dat een vereist onderdeel momenteel niet beschikbaar is. Welk onderdeel dat is weet ik niet, ook niet hoe ik dat kan inschakelen. Ik heb al een week gezocht op internet naar oplossingen, maar kan niets vinden. Iemand een oplossing beschikbaar voor mij? Tevens blijft wmp draaien nadat ik deze heb afgesloten. Ik moet het programma via taakbeheer afsluiten, en dan ook nog door de processtructuur te beëindigen. Ik kan niet ontdekken welk programma in die structuur zit. wmplayer.exe start ook op bij het opstarten, maar staat niet in het tabblad opstarten in msconfig. Alvast heel erg bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...