Ga naar inhoud

FAT32 omgezet naar NTFS.maar?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
Hallo, Geloof het of niet. Gisteren een nieuwe Verbatim 750gb HD zo uit de verpakking geconverteerd van FAT32 naar NTFS. Het begint met ....geen problemen gevonden.... en eindigd het proces met "Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)" Hetzelfde als dus een jaar geleden met de Dane elec HD. Ik heb de conversie vanaf dezelfde laptop met win7 gedaan. Ook nu maar de schijf via windows nogmaal geformateerd op NTFS. Heb ik destijds ook met de Dane elec gedaan, en gebruik de schijf nu al meer als een jaar zonder problemen. Ik ga er maar vanuit dat dit met de Verbatim ook gaat lukken. vr.gr.
Link naar reactie
Gerben, Ik heb memtest een uurtje laten draaien, geen errors gevonden. Bij de conversie van de Dane elec was de laptop 2 mnd oud, wil natuurlijk niet zeggen dat het geheugen 100% moet zijn. Ik ga ervan uit dat de conversie van de bestandjes die op de hd's gezet worden (handleiding, nero) een foutmelding genereren. Wel vreemd dat er niemand op dit forum zoiets dergelijks ook heeft meegemaakt. vr.gr
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...