Ga naar inhoud

Windows 7 naar XP


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:dfadd1fda7="farzin"]Kan het aan windows 7 liggen? Want ik heb nog Xp liggen dan zet ik dat erop en hoop ik dat me laptop beter games kan afspelen. [/quote:dfadd1fda7] Volgens [url=http://tweakers.net/pricewatch/226222/hp-pavilion-dv5-1160ed-%28ft151ea%29.html#tab:info]tweakers[/url] zat er origineel Windows Vista Home Premium op. Hoe speelde daarmee de games. En was dat wel Windows Vista Home Premium met Service Pack 2. Als het met Windows 7 trager gaat dan met Vista. Had je wel alle vereiste drivers geïnstalleerd.
Link naar reactie
windows vista zat er maar een weekje op en toen speelde ik nog geen spellen. ik had toen windows 7 gekocht (upgrade ontworpen voor vista). Ik heb alle drivers geinstalleerd, alles nieuwste van de nieuwste. Kan het aan me procesor liggen? prestatie computer: processor: 4.6 geheugem(ram): 5.5 grafisch: 3.5 grafische weergave voor spellen: 5.1 primaire harde schijf: 5.3
Link naar reactie
Om met Vista of Windows 7 sneller te internetten zijn een paar kliks nodig! Ga naar het netwerkcentrum. Windows Vista: In de linkerkolom vindt je de melding [b:97d85ca9e9]Netwerkverbindingen beheren[/b:97d85ca9e9] - klik daar op. Windows 7: In de linkerkolom vindt je de melding [b:97d85ca9e9]Adapterinstellingen wijzigen[/b:97d85ca9e9] - klik daar op. Klik nu met rechts op de netwerkverbing die aktief is en kies voor [b:97d85ca9e9]Eigenschappen[/b:97d85ca9e9] In het venster Eigenschappen haal je nu de vinkjes weg bij - I/O-stuurprogramma van Link-Layer Topology Discovery ... - Link-Layer Topology Discovery Responder Is jouw PC de enigste PC aangesloten op internet, dus je zit niet in een thuisnetwerk aangesloten, dan is het een extra veiligheidsmaatregel, om ook het vinkje weg te halen bij [b:97d85ca9e9]Bestands- en printerdeling voor Microsoft-netwerken[/b:97d85ca9e9] Klik daarna op OK
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...