Ga naar inhoud

Standard Vista indexering afgezet


anoniem

Aanbevolen berichten

Vista Premium Om wat geheugen en processor gebruik te besparen heb ik het automatisch indexeringsproces van mijn Vista [b:d68d27d9e8]"af"[/b:d68d27d9e8] gezet. Nu is het zo dat als je dat afgezet hebt en je al je indexeringspunten verwijderd hebt via (partitie of schijf > eigenschappen > vinkje wegnemen bij indexeren ..) en je typt iets in het zoek-kadertje van een open map, je [b:d68d27d9e8]nooit[/b:d68d27d9e8] iets zal vinden. Je moet dan naar geavanceerd gaan en een vinkje zetten bij geavanceerde zoekopties en de zoekbewerking herhalen !! Het vervelende is nu dat je dit bij elke "nieuwe" zoekactie moet herhalen. Maar die geavanceerde zoekoptie kan je pas activeren nadat je iets in het zoekkadertje getypt hebt. De geavanceerde zoekoptie blijft zolang verborgen ! Hoe kan ik dit vermijden en hoe kan ik een andere tool gebruiken met de standard Windows (geintegreerd dus en die gebruik maakt van de Windows zoek-layout R-boven in het map venster)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...