Ga naar inhoud

The Security Platform State is Not Initialized


anoniem

Aanbevolen berichten

De Asus laptop van mijn broer heeft hij met de originele recovery schijf opnieuw geïnstalleerd. (Vista) Na uitschakeling en weer opstarten krijgt hij elke keer de mededeling The Security Platform state is “Not Initialized” te zien, hij kan deze wegklikken en dan normaal gebruik maken van de laptop. Hij vindt het toch vervelend en wil graag weten of het niet uitvoeren van die melding, dus het initialiseren, "gevaar" oplevert. Via google ben ik eigenlijk niet veel wijzer geworden zei het dan dat het te maken zou hebben met de TMP (Trusted Platform Module). Ook heb ik een site van Microsoft gevonden doch ons technisch Engels is zodanig dat we ons niet wagen aan daar genoemde oplossingen. Want welke van de genoemde onderwerpen moeten we hebben. We houden ons aanbevolen voor elke reactie die aangedragen wordt om het op te lossen of het uitschakelen van de mededeling omdat het niet van wezenlijk belang is. Edit: met de Microsoft site bedoelde ik http://social.technet.microsoft.com/Search/nl-nl/?query=tpm&refinement=0 En de onderwerpnaam aangepast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...