Ga naar inhoud

Systeemherstel lukt niet meer in Windows XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows XP - Home. Systeemherstel is hiermee niet meer mogelijk sinds een jaar of twee. Daarvoor wel. Ik weet niet met welke andere verandering aan mijn computersysteem dit probleem is begonnen. Heel misschien is het toen begonnen met mijn herinstallatie van Windows XP. Ik heb Systeemherstel gewoon ingeschakeld staan in Windows via Systeemeigenschappen. Als ik Systeemherstel open, staan zijn er nog wel gewooon vetgedrukte hersteldatums aangegeven in de kalender. Maar als ik er dan één kies, krijg ik een melding dat er geen Systeemherstel kan worden gemaakt. Wat is jullie mening hierover?
Link naar reactie
O je hebt het nog maar .... twee jaar ? .... mmm. nu ja, probeer dit eens: Probeer dit eens : Systeemherstel herinstalleren: Start->Uitvoeren->type hier c:\windows\inf en enter Zoek het bestand sr.inf en klik er rechts op. In het scherm dat je nu krijgt klik je links op installeren. Stop de XP CD in de CDRomspeler,blader naar de i386 map, Klik op Openen en dan OK. (met dank aan Free_roelie )
Link naar reactie
Gebruik voor de zekerheid Erunt http://www.larshederer.homepage.t-online.de/erunt/ Volgens een artikel in Computeridee nr 1/2010 werkt het behalve bij XP ook bij Vista en W7 (uitvoeren als Administrator bij Eigenschappen>tabblad Comptabiliteit) en ook 32 en 64 bits. Altijd een registerbackup achter de hand! Herstelpunten werken vaak niet om duistere redenen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...