Ga naar inhoud

Windows loopt steeds vast, zie ik iets over het hoofd?


anoniem

Aanbevolen berichten

Om een lang verhaal kort te houden (in zovere dat lukt) Pc deed een beetje raar dus opnieuw geinstalleerd en image van gemaakt (met de acronis true image boot CD dus niet geïnstalleerd). Een aantal programma's geïnstalleerd (ook wat met crack maar hadden altijd gewerkt) Op een gegeven moment liep die steeds vast, heb toen systeem herstel gedaan naar net na de image. Want voor de image waren allemaal legale programma's. Maar dat hielp niets. Ook de harde schijf getest met een tooltje van western digital, en die leek in orde. Image teruggezet, alles leek even ok, maar vervolgens weer hetzelfde geëmmer. Dus ik alle koelingen schoongemaakt, extra ventilator toegevoegd in de kast. Want de videokaart werd iets wat heet (65 graden constant, nu 56 graden) Ook een memtest gedaan, geheugen leek de schuldige (slechts 1 fout op de vele tests). Dus nieuw geheugen erin gestopt. Alles leek goed te gaan (eventjes). Maar nu loopt de pc weer vast. Ow en er zit ook al een andere voeding in omdat ik er een extra schijf bij ging zetten en mij werd geadviseerd om toch een grotere voeding te nemen. Hier een aantal gegevens over mn pc: MB: ASUS P5E deluxe Videokaart: Nvidia GT8800 - 512 MB Geheugen oud: 2x2GB DDR2 Kingston KVR800D2N5K2/4G Nieuw geheugen: 2x2GB DDR2 CORSAIR XMS2 (TWIN2x4096-6400C5C G) Voeding: ZALMAN 600 Watt (ZM600-HP) Dus heb geen idee wat het nu kan zijn. Moet ik gewoon Windows nog een keer opnieuw installeren omdat er al fouten in de image zitten? Of ligt het dieper en is het mijn moederbord waarschijnlijk naar de knoppen en hoe kan ik dat testen? Ik ga nu even op vakantie, maar lees na mn vakantie graag of iemand weet wat ik hier aan kan doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...