Ga naar inhoud

invloed over download bestandslocatie D&S ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Meestal kan ik zelf aangeven in welke map ik te downloaden bestanden wil hebben. Maar in een aantal gevallen heb ik daar geen invloed op en worden ze ergens in documents and settings gezet. Dat is niet alleen dan zoeken, maar zelfs soms onmogelijk omdat de zoekfunctie bijv. geen pad met bijv. ~locals kan ontdekken. terwijl de downloadinfo dat wel vermeldt ! Sterker, ga ik handmatig zoeken op mijn c-schijf, dan is er geen ~locals map te zien. Kortom, ik wil van die D&S-map af...! Kan dat? Of is er een manier om altijd invloed/controle te hebben over de downloadbestandslocatie?
Link naar reactie
die pad-aanduiding is gebaseerd op dos: per onderdeel kunnen niet meer dan 8 posities worden verwerkt, het meerdere wordt gesuggereerd met de ~1. dus localsettings wordt locals~1 en documenten wordt docume~1. als je het pad, zoals je het overnam in je post, in de adresbalk zet, gebeurt er bovendien niets omdat er aanduidingen zijn vervangen door ... en wat het gebruik van die d+s-locaties betreft: op die wijze is windows opgezet, en daar maken de softwarefabrikanten gebruik van; zo hebben ze dat geprogrammeerd. aan de ene kant gelukkig, want anders wordt het een zootje, en aan de andere kant voor lieden die zelf de boel willen bestieren, is dat een (voor mij herkenbare) gruwel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...