Ga naar inhoud

Zonealarm installatie.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe versie van Zonealarm installeren. Ik heb vaker gehoord dat Zonealarm vaak niet volledig of niet goed gedeinstalleerd wordt. Nu heb ik Zonealarm gedeinstalleerd met Revo Uninstaller Pro, waar ik goede ervaringen mee heb. Zonealarm dus gedeinstalleerd, maar als ik nu de nieuwe versie wil installeren zegt m'n pc steeds dat ik de oudere versie eerst moet verwijderen. Toch staat er helemaal niets meer van Zonealarm op m'n computer. Als het goed is verwijderd Revo Uninstaller Pro ook alle overgebleven dingen uit het register. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Link naar reactie
Uit ervaring weet ik dat ZA best veel gegevens en instellingen achterlaat op de pc, ook na het de-installeren. En de opruimprogs ruimen echt niet alles op :o Gegevens en instellingen in de Windows-map blijven vaak gewoon staan en ook in het register blijft e.e.a. achter. Het register doe ik dan ook gewoon handmatig opschonen :D Ik gebruik dan -in dit geval- zonelabs als zoekterm bij het zoeken naar restanten in het register.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...