Ga naar inhoud

Programma's reageren niet meer


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een beetje een raar probleem (in mijn ogen). De laatste heb ik het probleem dat sommige programmas opeens uit het niets niet meer reageren, Als ik bijvoorbeeld wat in photoshop heb gemaakt en het programma geminimaliseerd een tijdje laat staan komt er: "Not Responding". Maar dit is niet alleen bij photoshop ook bij: -Firefox -Paint -MSN -Seesmic (Twitter Client) Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten :). Mtv, Thomas
Link naar reactie
Wat gebeurt er in de veilige modus, reageren deze programma`s dan wel naar behoren? Je kunt een clean boot doen: - Klik op de startknop en vervolgens op "zoekopdracht starten". - Typ vervolgens "msconfig" in het invoerveld en toets <ENTER> . - Klik op "Doorgaan". - Er opent nu een venster met meerdere tabbladen: Klik op tabblad services. - Vink "Alle Microsoft services verbergen" aan (vlak boven de "OK" knop). - Klik op "Alles uitschakelen". - Klik op tabblad "Opstarten". - Klik op "Alles uitschakelen". - Klik op "Toepassen" en vervolgens op "ok". - Start uw PC opnieuw op. Mocht dat geen verbetering zijn kun je alles weer terug inschakelen.
Link naar reactie
[quote:3cd37195d3="The Dragon"]Toch maar eens hier mee scannen. http://www.idealsoftware.nl/MBAM/[/quote:3cd37195d3] Het resultaat: [code:1:3cd37195d3] Scantype: Snelle scan Objecten gescand: 139274 Verstreken tijd: 9 minuut/minuten, 12 seconde(n) Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0 Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0 Registersleutels geïnfecteerd: 0 Registerwaarden geïnfecteerd: 1 Registerdata geïnfecteerd: 1 Mappen geïnfecteerd: 0 Bestanden geïnfecteerd: 1 Geheugenprocessen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Geheugenmodulen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registersleutels geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Registerwaarden geïnfecteerd: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\SharedDLLs\C:\Windows\System32\memman.vxd (Rogue.sysCleaner) -> No action taken. Registerdata geïnfecteerd: HKEY_CLASSES_ROOT\regfile\shell\open\command\(default) (Broken.OpenCommand) -> Bad: ("regedit.exe" "%1") Good: (regedit.exe "%1") -> No action taken. Mappen geïnfecteerd: (Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd) Bestanden geïnfecteerd: C:\Windows\System32\memman.vxd (Rogue.sysCleaner) -> No action taken.[/code:1:3cd37195d3] Kan ik deze 3 nu verwijderen of?
Link naar reactie
Nog even enkele stukjes uit Event Viewer: [code:1:74fed76470]The program firefox.exe version 1.9.2.3855 stopped interacting with Windows and was closed. To see if more information about the problem is available, check the problem history in the Action Center control panel. Process ID: 1248 Start Time: 01cb35bbc76faaee Termination Time: 40 Application Path: D:\Spellen\Mozilla Firefox\firefox.exe Report Id: 4f92287f-a1b0-11df-a6e7-001731830503 [/code:1:74fed76470] [code:1:74fed76470]The program Photoshop.exe version 9.0.0.0 stopped interacting with Windows and was closed. To see if more information about the problem is available, check the problem history in the Action Center control panel. Process ID: abc Start Time: 01cb36292ac69c9f Termination Time: 73 Application Path: C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS2\Photoshop.exe Report Id: bafd0aab-a21f-11df-b563-001731830503 [/code:1:74fed76470] En ik weet niet of deze er iets mee temaken heeft maar deze komt ook heel veel voor: [code:1:74fed76470]Failed extract of third-party root list from auto update cab at: <http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/trustedr/en/authrootstl.cab> with error: A required certificate is not within its validity period when verifying against the current system clock or the timestamp in the signed file. .[/code:1:74fed76470]
Link naar reactie
Het vastlopen kan diverse oorzaken hebben namelijk: - Te hoge temperatuur van de computer (processor) - Mogelijk systeem overgeklokt of BIOS instellingen verkeerd - Defect geheugen - Corrupte windows installatie - Overig hardware probleem Probeer de standaardwaarden van de BIOS te laden en controleer de temperatuur van de computer/cpu. Voer een geheugentest (b.v. http://www.memtest86.com) uit om het geheugen te controleren. Koppel alle externe hardware los van de computer. Installeer Windows opnieuw om te controleren of het een hardware of softwareprobleem is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...