Ga naar inhoud

vraagje e-mail accounts Windows Live Mail


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ben net overgestapt van het oude vertrouwde Outlook Express naar Windows Live Mail in Windows 7... Ik heb mijn eigen domeinnaam met dus oneindig veel e-mail varianten (allesismogelijk@mijnwebsite.nl). Nu was het in Outlook vrij eenvoudig om twee accounts op te geven (bijvoorbeeld info@mijnwebsite.nl en ook erna@mijnwebsite.nl). Het eerste account gaf dan als afzender mijn bedrijfsnaam en het tweede gewoon mijn (voor)naam (voor prive mailtjes). Ik krijg nu wel beide accounts ingesteld in Windows Live mail maar op de een of andere manier maakt Live Mail nu TWEE postvakken in. In Outlook was dit gewoon 1 postvak. Bovendien komen nieuwe mailtjes steeds in beide postvakken binnen wat ik raar vind want als een mailtje eenmaal van de serverprovider is binnengehaald kan deze toch niet nogmaals gedownload worden?! Wie o wie kan mij helpen om gewoon 1 postvak in te maken terwijl ik wel mijn e-mailtjes van diverse accounts kan versturen? Bij voorbaat mijn dank... Erna
Link naar reactie
Als je 2 mailaccounts heb is het ook logisch dat je 2 Postvak In hebt..... voor het overzicht.... Dat het zo loopt doet mij eraan denken dat het allemaal accounts lijken van een subdomein. Ik heb dat ook bij een doge.nl dan moet je een filter instellen welke mail je in het een vakje wilt en welke in het andere.... Er zijn meer mensen die dat willen... http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=windows+live+mail%2C+more+accounts+%22common+inbox%22&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=6891288745f7e7e2 zoals: http://www.win7heads.com/microsoft-public-windows-live-mail-desktop/48449-setup-one-inbox-two-email-accounts.html#post149469[quote:8e3cfd2a7d] Re: how to put email from multiple accounts into one inbox using Live mail Create your own 'Inbox" and have all mail diverted there via message rules. First, create a local folder to be used as the Inbox. Then create a message rule for each account pointing to this new Inbox. Where the message is from the specified account. Move it to the specified folder & Stop processing more rules. Click on: Specified Account and enter the account name for the second Inbox. Click on: Specified Folder and select the folder you created. Name the rule. Move this rule to the top of the rules list and the incoming messages will be separated into their respective folders. -- Bruce Hagen MS-MVP [Mail] Imperial Beach, CA[/quote:8e3cfd2a7d]
Link naar reactie
Hallo Ik gebruik ook windows live mail, heb er 4 accounts erin. Allemaal met een postin vak. Maar mijn post komt ook binnen, van alle 4 accounts op 1 scherm. Dat is de [b:940b81a1e2]Snelle weergave[/b:940b81a1e2] staat bij mij linksboven de accounts. Daar komen ze bij mij ook van alle 4 erin, kan ik op de snelle weergave klikken, heb ik ze allemaal bij elkaar. Maar ook in ieder account staan ze in de postvak. Als je er 1 verwijdert in Snelle weergave, dan verwijdert hij die ook in de betreffende account. Moch je een email beantwoorden daarin, in de snelle weergave. Kun je bovenin de adres balk, rechts klikken en zien als het de goeie email-adres is, waarvan je wilt verzenden. Hoop dat dit een beetje duidelijk is. Os die ik gebruik is. Windows 7 Home Premium 34 bits.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...