Ga naar inhoud

kopiëren/verplaatsen naar submap


anoniem

Aanbevolen berichten

In Windows XP kan door met rechts te klikken op een file gekopiëerd worden naar een aantal hoofd mappen zoals Mijn Documenten. Een mogelijkheid naar een supmap te kopiëren is er niet. Nu heb ik een aantal maanden geleden een tooltje in een blad gevonden, dat deze en de mogelijkheid naar een submap te verplaatsen wel biedt. Dit werkt perfekt. Nu komt mijn probleem, door het opnieuw installeren van XP ben ik dit stukje software kwijt geraakt en weet het niet meer terug te vinden. Kan iemand mij zeggen ,waar ik het kan vinden ?
Link naar reactie
'k heb een reg-bestandje dat aan je re-muisklik-menu zowel 'Verplaatsen naar' als 'Kopiëren naar' toevoegt. Je komt dan wel in een browser(verkenner) terecht waar je naar je submap kan gaan wandelen. 'k Weet niet of het dàt is wat je bedoelt. En anders moet je idd werken met wat Rosturp beschrijft (als het steeds naar dezelfde submap is)
Link naar reactie
Wellicht kun je wat met de antwoorden die al verschenen. Maar je vraag over niet naar submappen kunnen kopiëren begrijp ik niet. Ik kan overal heen kopiën en ben nog nooit een beperking van alleen maar naar hoofdmappen tegengekomen. Is totaal nieuw voor me. Heb zowat alle Windowsversies voorbij zien komen, overal hetzelfde. Of gaat het over exe-bestanden?
Link naar reactie
"een mogelijkheid om naar submappen te kopiëren is er niet" interpreteer ik als: als ik rechtsklik op een file en ga naar 'kopiëren naar', dan staan er wel een boel mappen, maar ik kan daar geen 'submap' gaan kiezen. Volgens ik het begrijp kan hij/zij eventueel wel kopiëren naar een submap, maar niet vanuit dat venster.
Link naar reactie
Stuur me via een pb (privaat bericht) je mailadres en dan stuur ik je het bestandje. Het is een reg-bestand, je moet er gewoon op dubbelklikken en er wordt gevraagd of je zeker bent of je het aan het register wil toevoegen. Je antwoordt natuurlijk bevestigend (in dit geval toch) en je reboot. Dan krijg je bij re-klikken op een file deze mogelijkheden dus bij: [img:d3a474eda2]http://i33.tinypic.com/208xmd4.jpg[/img:d3a474eda2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...