Ga naar inhoud

Windows Vista partitie verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag Windows 7 opnieuw geïnstalleerd op een laptop waar virussen op zaten, die ik niet weg kreeg. Op deze laptop zat eerst Windows Vista. Daar heb ik Windows 7 overheen geïnstalleerd, en ik heb het vandaag dus weer opnieuw gedaan. Nu is er echter een dual boot ontstaan van Windows 7 en tot mijn grote verbazing Windows Vista. Ik heb nog niet gekeken wat de Vista-boot doet, maar ik zou deze graag gewoon weg willen hebben. Bij de installatie van Windows 7 heb ik gewoon voor een schone installatie gekozen, en wilde ik daarna de windows.old map verwijderen. Dit lukte ook niet helemaal. Kan het probleem hierin zitten? Kan iemand mij in ieder geval vertellen hoe ik van die dual-boot af kom, en gewoon alleen Windows 7 overhoud? Alvast bedankt, Robin
Link naar reactie
Dus ik moet bij het kiezen van een schone installatie eerst ergens kiezen voor het formatteren van de schijf waar het allemaal op staat? Ik kan me niet herinneren dat ik dit ergens gezien heb. En toen ik dit een andere keer op een andere pc deed werkte het wel gewoon zonder dual-boot. Nu moet ik dus om van die dual-boot af te komen Windows 7 wel weer opnieuw installeren?
Link naar reactie
[quote:edbe44fd1b="Robinjo"]Dus ik moet bij het kiezen van een schone installatie eerst ergens kiezen voor het formatteren van de schijf waar het allemaal op staat? Ik kan me niet herinneren dat ik dit ergens gezien heb. En toen ik dit een andere keer op een andere pc deed werkte het wel gewoon zonder dual-boot. Nu moet ik dus om van die dual-boot af te komen Windows 7 wel weer opnieuw installeren?[/quote:edbe44fd1b] je moet gewoon opstarten van af de win7 dvd . dan kiezen voor formatteren. staat in het kader upgrade of aangepaste installatie . onderaan recht .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...