Ga naar inhoud

Runtime Error fout


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Wie o wie heeft hier een antwoord op. Als ik de computer opstart, dat gaat allemaal goed hoor. Krijg ik onderin op de taakbalk de melding staan van (dus een blokje linksonder). Verder werkt de computer uitstekend. Als ik hier op klik dan komt er een schermpje met Windows......... verder weet ik niet zo. Klik ik hier verder op, dan krijg ik de melding van. Runtime Error 9met de melding van) C:\Windows\System32\spoolsv.exe Heb al Google maar daar wordt ik niet zo wijs van (reden ik kan geen Engels) Intussen de computer gescand met Mbam en Norton virus scanner en niets gevonden. Os Window 7 Home Premium 32 bits alle Updates die hier voor zijn (zijn geinstalleerd) Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Goeiemorgen Het ff geduurd. Maar het is niet meer voor gekomen de melding, vanaf maandagavond. Had nog diverse forums en andere meldings bekeken, en mijn conclusie was, dat het wat temaken had met de printer. Maandagavond heb ik wel zo’n 30 afschriften geprint van mijn internetbankieren. En na die tijd heeft de melding er niet meer opgestaan, als ik de computer opstarte. Dus ik ga er vanuit dat dit het probleem was. Nog hartelijk bedankt voor het meedenken voor een oplossing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...