Ga naar inhoud

Bitlocker reageert niet, Harde schijf kan niet unlocken!


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb gisteren mijn externe harde schijf met bitlocker ge-encrypt, vandaag probeer ik erin te gaan en als ik het opgegeven wachtwoord invoer dan reageert bitlocker niet, hij bevriest en zelfs bij het afsluiten van de pc bevriest het, ik heb op google gezocht en het schijnt dat dit probleem veel vaker is voorgekomen. Ik gebruik windows 7 ultimate x64 bit. Help me alsjeblieft, ik kan nu geen kant op wie kan me duidelijk uitleggen hoe ik de encryptie weer kan afhalen. in safe mode lukt het niet in ieder gaeval niet. graag jullie reactie. gr, Sam [size=18:47bef0ee96][/size:47bef0ee96]
Link naar reactie
[quote:94d8e7ac86="DennisComputerBoy"]Inderdaad heb ik ook op mijn USB stick gehad. Ik heb echt alles moeten verwijderen van mijn USB stick om er weer normaal gebruik van kunnen te maken :S Ik gebruik nooit meer dat soort progammas[/quote:94d8e7ac86] jij weet het dus ook niet behalve verwijderen? echt super vervelend, ik kan er wel om huilen ik heb echt heel veel foto's van vroeger tot heden, laat staan aan 40 GB muziek.
Link naar reactie
Laat dat gelijk een wijze les zijn dat je een backup maakt van belangrijke bestanden, zeker als je dit soort dingen gaat uitproberen. Door systeemherstel uit te voeren zou wellicht bitlocker weer kunnen werken. Niet geschoten is altijd mis... Heb je bitlocker to go gebruikt of de gewone? Als je namelijk de eerste hebt gebruikt dan kan je hem aan een andere windows 7 machine hangen en het daarop proberen.
Link naar reactie
[quote:90a20598bd="DennisComputerBoy"]gelukkig had ik idd back-up :P[/quote:90a20598bd] ik heb het al met recovery mode gedaan maar zelfs als ik daar de recovery key opgeef, loopt het vast en dan moet ik opnieuw starten. ik heb iets anders gevonden op de microsoft website, ik moet via recovery mode en via command promt de files recoveren maar daarbij heb ik een externe harde schijf met even veel of meer volume nodig, dit is denk ik mij laatstekans, ik heb hee veel mensen gevraagd maar niemand weet het. ik heb dit trouwens met de gewone bitlocker gedaan, echt super vervelend , ze zetten iets erop maar dat werkt niet. microsoft weer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...