Ga naar inhoud

Ondertiteling


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een programma die een film automatisch onderiteld in de taal waar het ingesproken wordt of het allerbeste dat hij hem meteen vertaald. Dus dat een persoon in een video zegt: Hello, I'm Bob en dat er dan op het moment dat hij dat zegt de tekst eronder komt te staan en je het dan later kan aanpassen en opslaan. Bestaat zoiets? GRTZZZ
Link naar reactie
Ooh oke probeer de onderstaande URL eens dan, http://vrokolos.blogspot.com/2008/03/vroksub-released.html Het programma download automatisch nederlandse ondertitels voor je films. Je hoeft alleen je filmmap op te geven en je favoriete taal en het zoekt naar ondertiteling voor al je .avi files VrokSub.exe "c:\my videos" nl,en Het zal eerst proberen om de nederlandse ondertitels te downloaden voor al je films in c:\my videos (inclusief onderliggende mappen) en als er geen nederlandse gevonden kan worden zal het een engelse pakken. Je kunt meerdere taal codes gebruiken als je wilt.
Link naar reactie
[quote:d50a92db40="wesley-w"]Dankje maar daar ben ik bekend mee maar wat ik wil is een programma die alle video's zelf kan ondertitelen want het is niet zo zeer alleen voor films maar ook bij video's van Internet.[/quote:d50a92db40]Heb je wel eens naar de ondertiteling van bijvoorbeeld live programma's gekeken.... (pagina 888 van teletekst).. Hoe denk je dat dit gaat? Echt niet via software, maar gewoon iemand die probeert het praten zo snel mogelijk uit te typen.... dus wat jij wilt kun je bij live streamen vergeten, de film opties zijn al genoemd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...