Ga naar inhoud

internet explorer add onss


Aanbevolen berichten

Welkom :) Vermeld minimaal je Windows- en in dit geval ook je IE versie. [quote:3880414d00="wolfje73"]krijg de hele tijd een balk addons disabled in beedl[/quote:3880414d00][url=http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=ie+invoegtoepassingen+beheren&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=560c4b1ca960f915]ie invoegtoepassingen beheren[/url]
Link naar reactie
Wellicht is het slim of firefox 3.6.8 te downloaden. Het is beter en gebruiksvriendelijker als IE8. http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/ Daar zal je waarschijndelijk ok Add-ons krijgen maar daar kun je het beter uitschakelen. Dit lost het probleem niet echt op maar firefox is wel beter als IE8 .
Link naar reactie
[quote:6f03f3f8ab="WindowsNL"]Hoi Wolfje73, - Open Internet Explorer 8 - Ga rechtsboven naar de optie [b:6f03f3f8ab]Tools [/b:6f03f3f8ab](is deze niet zichtbaar druk dan op de [b:6f03f3f8ab]ALT[/b:6f03f3f8ab] toets) - Hier heeft u de optie [b:6f03f3f8ab]Manage add-ons[/b:6f03f3f8ab][/quote:6f03f3f8ab] ok maar hoe zet ik ze uit ik probeer al 3 dagen adobe flash player te downloaden maar ik krijg alleen maar de add on balk in beeld waardoor ik niks kan downloaden. Als ik nu downloaden druk moet ik een axtive x balk boven in beeld krijgen maar die kl^&$%% ad on balk zit in beeld HELP
Link naar reactie
Hoi Wolfje73, - Open Internet Explorer 8 - Ga rechtsboven naar de optie [b:c1e1e8eedd]Tools[/b:c1e1e8eedd] (is deze niet zichtbaar druk dan op de ALT toets) - Klik op de optie [b:c1e1e8eedd]Manage add-ons[/b:c1e1e8eedd] - Selecteer [b:c1e1e8eedd]All Add-ons [/b:c1e1e8eedd]bij [b:c1e1e8eedd]show[/b:c1e1e8eedd] (staat links in het midden van het venster) - Selecteer de add-in(s) die u wilt uitschakelen - Klik op [b:c1e1e8eedd]Disable[/b:c1e1e8eedd] (deze knop staat rechtsonder) Op deze manier kunt u alle add-ins uitschakelen.
Link naar reactie
Hoi Wolfje73, - Open Internet Explorer - Ga rechtsboven naar de optie [b:ea14bfa675]Tools[/b:ea14bfa675] (is deze niet zichtbaar druk dan op de ALT toets) - Klik op de optie [b:ea14bfa675]Internet options[/b:ea14bfa675] - Klik op het tabblad [b:ea14bfa675]Advanced[/b:ea14bfa675] - Klik op [b:ea14bfa675]Restore advanced settings[/b:ea14bfa675] - Klik op [b:ea14bfa675]Apply[/b:ea14bfa675] en daarna op [b:ea14bfa675]OK[/b:ea14bfa675] - Herstart Internet Explorer en controleer of het probleem verholpen is Is het probleem hierna nog steeds niet verholpen dan gebruikt u mogelijk de verkeerde snelkoppeling voor Internet Explorer (Internet Explorer Safe mode) maak dan een nieuwe snelkoppeling naar Internet Explorer. (deze staat in het start menu)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...