Ga naar inhoud

systeemschijf formateren


Aanbevolen berichten

Ik heb een hardnekkig virus/trojan op mijn pc. Heb windowsXP eerst op c en daarna op e schijf geinstalleerd. Als windows op c staat verschijnt trojan op e en als windows op e staat verschijnt het op c. Ondanks dat ik windows telkens op c en e schoon installeer krijg ik de trojan terug want ik kan de "oude" windows niet geheel verwijderen en de "lege" schijf niet formateren. Vraag: HOE FORMATEER IK DIE LEGE SCHIJF ZODAT HIJ ECHT HELEMAAL LEEG IS?????
Link naar reactie
heel verhelderende antwoorden. Wat ik nog kwijt wil: in de Computer Totaal stond onlangs een artikel over ERUNT een register backup programma. Dat had ik lopen maar als de nood aan de man is werkt het echt niet.Ik kan absoluut de backup niet terugzetten. Inmiddels is mijn systeemschijf leeg, dank voor jullie antwoord. Hebben jullie ervaring met ERUNT? laat me dat dan weten. Groet
Link naar reactie
[b:96e844df05]Hier wat info over ERUNT[/b:96e844df05] Gebruik Erunt voor het back-uppen van het register van Windows. Dat kan handmatig, maar ook automatisch als Windows opstart. Erunt is gratis. Elke keer als Windows opgestart wordt, kan er automatisch een back-up gemaakt worden van het register door middel van opdrachtregelopties. Regenereren is eenvoudig zolang je Windows in de safemode kunt opstarten. In dit geval voer je het bestand "erdnt.exe" uit in de back-upmap. Ook als Windows niet meer normaal kan opstarten, kan Erunt je register regenereren. Hoewel de expert er ook mee uit de voeten kan, is Erunt zelfs voor de beginner een makkelijk gereedschap. Met het programma maak je namelijk makkelijk een handmatige back-up van het register. Wie dat wekelijks doet, kan bij foutmeldingen altijd terug naar een recent systeem. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Eigen reactie, ikzelf gebruik het ook en vind het een fijn progamma. Als je beetje goed bent met computers weet je wel hoe je het moet gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...