Ga naar inhoud

lege map netwerkverbindingen


Aanbevolen berichten

sinds kort is de map netwerkverbindingen leeg. ook kan ik de microsoft wireless client niet meer openen. netwerkservices ia opgestart evenals ics.... wireless icoon is uit de taskbar verdwenen hardware is nog wel aanwezig en bekende netwerken wordt gewoon verbinding mee gemaakt.... melding: de lijst met netwerkadapters kan niet vanuit de map netwerkverbindingen worden opgevraagd. kijk of netwerkverbindingsservice is ingeschakeld en actief is, ja hij is ingeschakeld..... bij msupdate krijg ik de volgende melding: Bestanden die vereist zijn om Windows Update te kunnen gebruiken, zijn niet meer geregistreerd of geïnstalleerd op de computer. Ga als volgt te werk om door te gaan: De bestanden nu registreren of opnieuw installeren (aanbevolen) Meer informatie over stappen die mogelijk vereist zijn om het probleem op te lossen na opnieuw registreren krijg ik de zelfde melding weer. wel internetverbinding met bestaande (bekende) wireless netwerken (en internet) maar kan dus niet zoeken naar nieuwe wireless netwerken, want de client start niet meer..... xp home sp2
Link naar reactie
  • 2 weken later...
zou ik wel willen, maar die blijft tijdens de installatie vastlopen. (heb de installer service al vernieuwd, temps gewist etc. etc.) daarnaast duurt het een eeuwigheid als ik via "mijn computer" mijn harde schijven probeer te benaderen... zaklantaarn,,, gewoon via de command promt gaat uitstekend, maar is niet altijd even handig. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...