Ga naar inhoud

zoeken in windows7


Aanbevolen berichten

Het zoeken naar een bestand in windows7 gaat niet meer. Bij het zoeken naar een bestand op 'deze computer' krijg ik steevast als antwoord: [i:2065cbc68c]'zoekresultaten voor computer' [/i:2065cbc68c]--> [i:2065cbc68c]'geen zoekresultaten'[/i:2065cbc68c]. Ik heb al opnieuw geïndexeerd, maar zonder resultaat. Het vreemde is dat in dezelfde sessie het zoeken gewoon lukte, maar bij een volgende opdracht ineens niet meer. Wie weet dit voor mij op te lossen?
Link naar reactie
Het indexeren was voltooid; ging trouwens razendsnel, minuutje misschien. Alle mappen zijn ingeschakeld, dus geen uitsluitingen. Dezelfde zoekopdracht die een paar minuten daarvoor nog wel lukte, gaf ineens geen resultaten meer. De melding van [i:21bb7ca33b]in niet geïndexeerde locaties[/i:21bb7ca33b] krijg ik niet. By the way, ik heb het over zoeken met de windoews verkenner.
Link naar reactie
Je kunt een probleemoplosser uitvoeren bij indexeren: - Ga naar 'configuratiescherm - Indexeringsopties' - Kijk even of alle gewenste locaties zijn opgenomen - Klik 'geavanceerd' - klik 'opnieuw samenstellen' - Na opnieuw indexeren kun je klikken op de link [i:59d5f22e4c]problemen met betrekking tot zoeken en indexeren oplossen[/i:59d5f22e4c] voor zoeken naar een oplossing. Je zou indexeren ook uit kunnen schakelen om op de 'oude' manier te zoeken. Dit duurt dan wel veel langer...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...