Ga naar inhoud

MICROSOFT FOREFRONT ENDPOINT PROTECTION 2010


Aanbevolen berichten

Dit product is op de zakelijke markt gericht (modules voor Exchange, sharepoint, servers etc.). Daarnaast is het niet goedkoop. In geen geval te vergelijken met gratis- danwel betaalde consumer paketten. Ik denk dat het vooral gericht is op betrekkelijk eenvoudig management en alles-in-1 voor grote bedrijven, vele configuratiemogelijkheden. Denk ook niet dat het voor een huis tuin standalone of mini netwerk situatie geschikt is.
Link naar reactie
De omschrijvingen voor het programma zijn wat onduidelijk (waarschijnlijk omdat het voor de zakelijke gebruiker bedoeld is). Ik heb in ieder geval gezien dat het voor Windows server 2003 is, dus niet voor Windows XP, Vista of 7. Je zou Norton kunnen overwegen. Ik vind deze wel wat zwaar en te nadrukkelijk aawezig. Gratis goede alternatieven (Zie C!T augustus pag 68): - AVG free - Microsoft Security Essentials (komt goed uit recente test) - Avira - Avast free - Housecall (on demand online scan) Voor andere alternatieven en een test: [url]http://www.security.nl/artikel/33546/1/20_virusscanners_getest:_TrustPort_de_beste.html[/url] Uiteraard ligt je veiligheid op de PC voor een groot deel ook aan je eigen manier van gebruik...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...