Ga naar inhoud

knipprogramma verdwenen


Aanbevolen berichten

Heb je dit al geprobeerd?: Je kunt het Knipprogramma echter ook opstarten door op de Start-knop te klikken en vervolgens in de zoekbalk 'Knipprogramma' te typen. Het Knipprogramma zal dan bij de zoekresultaten onder 'Programma's' zichtbaar zijn. Plaats uw cursor op het programma en kies in het rechtermuisknopmenu 'Kopiëren naar - Bureaublad (snelkoppeling maken). Zie screenshot! U kunt eventueel ook kiezen voor de optie 'Aan het menu Start vastmaken'
Link naar reactie
Via de zoekbalk verschijnt het niet. Tablet pc is aangevinkt en geeft "Leeg" aan. Toch hebben jullie me op het goede spoor gezet. Het programma blijkt te zijn verdwenen bij het omzetten van mijn Windows 7 naar de 64-bitversie. Ik heb in c:\windows een zoekactie uitgevoerd naar "snippingtools.exe". Het bleek in een 64-bit map te staan. Hierna rechtsklikken op het gevonden bestand en vastmaken aan het startmenu of de taakbalk. Bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...