Ga naar inhoud

Toetsenbord


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een nieuwe laptop gekocht maar de laptop komt waarschijnlijk uit het buitenland (wel gekocht in een computerwinkel). Ik heb de taal wel al gewijzig maar de toetsenbord indeling klopt niet helemaal. Normaal zit bij de 1 het ! en bij de 2 @ en bikj de 3 # enz. Deze instellingen staan op de computer zelf wel goed alleen de tekens op het toetrsenbord komen niet overeen wat hij uiteindelijk in windows zelf doet. Op het toetsenbord staat bijvoorbeeld bij nummer 2 het teken" maar hij pakt gewoon de standaard toetsenbord indeling (Vereningde Staten internationaal) waardoor hij het @ pakt. Wat ik nu wil is dat de tekens kloppen wat dat ik in tik op het toetsenbord. Dus dat als hij bij de 2 het teken" dat hij niet het @ pakt maar gewoon het teken ". Hier zie je de toetsen van de bovenste regel nummers 1 ! 2 " 3 £ 4 $ 5 % 6 ^ 7 & 8 * 9 ( 0 ) Ik weet hoe ik de toetsenbord indeling moet instellen maar ik wil weten welke taal dit is zodat ik de goede instellingen kan zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...