Ga naar inhoud

Windows Live Mail


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wil overstappen van XP naar Windows 7. Alleen heb ik nu een paar vraagjes over Windows Live Mail aangezien ik altijd Outlook Express gebruik. Ik beheer meerdere e-mail adressen alles bij elkaar een stuk of 10 verschillende. Als ik in Windows Live Mail meerdere e-mail adressen aanmaak krijg ik voor iedere mail adres een eigen account en ook dus voor ieder mail adres postvak in enz. Dit is nou iets wat ik dus absoluut niet wil, wil de indeling hebben zoals Outlook Express heeft. Is dit ook zo mogelijk binnen Windows Live Mail? Hoe doe ik dit? Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Link naar reactie
Dat overstappen van XP naar W7 kun je dus vergeten als je in je Live Mail de post van plm. 10 accounts allemaal in één Postvak In wilt hebben. Je geeft niet aan wat je beweegredenen zijn om alles in één box te gooien. Om overzicht te houden is het toch juist makkelijk als het al gesplitst binnen komt. Volgens mij kan wat jij wilt niet, maar ik ben ook nog niet te oud om te leren, daarom zit ik o.a. op dit forum.
Link naar reactie
Ik zie ook niet dadelijk hoe dit zou moeten worden ingesteld. Maar zelf vind ik die Windows Live Mail juist veel prettiger, want in de voormalige Outlook Express moesten die afzonderlijke mappen als je die wenste handmatig worden gemaakt, en worden beheerd door berichtregels. Best te doen, maar een beetje omslachtig. Wat dat betreft vind ik die Windows Live Mail dus een vooruitgang. Ik vind wel dat je m.b.v. opties zou moeten kiezen, en dat zie ik (nog) niet. Maar wil je toch alles in één hebben, dan kun je natuurlijk Firefox nemen, die is wat dat betreft vrijwel eender aan Outlook Express.
Link naar reactie
O.K. dank voor de antwoorden. Jammer dat het niet mogelijk is. Ik vind het zelf wel prettig om zelf te bepalen in welke map ik welke mail wil hebben vandaar dat ik alles in 1 postvak in wil hebben en later handmatig te verplaatsen, of sommige mail via bericht regels. Als dit niet mogelijk is, dan zal ik overstappen naar Outlook waar het wel mogelijk is. Thunderbird werkt ook met 1 postvak had ik al getest, maar dit programma vind ik zelf niet helemaal lekker werken. Nogmaals dank voor antwoorden, alleen jammer dat mijn vermoedde dus juist was dat het niet mogelijk is.
Link naar reactie
Hoi Henk, Denk dat jij mij niet goed begrijpt. Zodra ik in Windows Live mail een mail adres aanmaakt, verschijnt er voor dat mail adres Postvak in, enz. Als ik hierna een tweede mail adres aanmaak, verschijnt er onder dit tweede mail adres weer een postvak in enz. Voor ieder mail adres wordt er dus een aparte postvak in automatisch aangemaakt. Hier een afbeelding hoe het er uit ziet: http://www.imagedump.nl/img541/967/96live.jpg Mail adressen weg geveegd. Zo ziet het er dus voor ieder mail adres uit als je die aanmaakt.
Link naar reactie
Beantwoorden gebeurd uiteraard automatisch via het mail adres waarnaar het gestuurd wordt. En in Outlook 2003 kan je bij het versturen van de mail heel makkelijk kiezen vanaf welke mail (ook al is het niet de standaard mail) een mailtje verstuurd moet worden. Naast verzenden heb je Accounts staan en hier kan je de juiste mail adres kiezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...