Ga naar inhoud

windows 7


Aanbevolen berichten

Hallo, weet niet of de vraag hier goed staat,maar dat merk ik dan wel, hoe pas ik het menu aan als ik met rechts klik op een bestand waarin dan o.m kopieeeren naar - kopieeren staat. wil graag zoals bij xp destijds invoegen de termen kopieeren naar map en voor zover ik het nog weet, verplaatsen naar map. Dat werkte destijds bijzonder goed en makkelijk. dank alvast imhotep333@gmail.com
Link naar reactie
Welkom :) Off topic. Wel enige adviezen/verzoeken. Edit je eerste post om je e-mailadres te verwijderen. Scheelt een hoop SPAM. Gebruik enige interpunctie voor de dyslectici onder ons 8) On topic. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=207569 [url=http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=windows+7+add+copy+to+folder+context+menu&btnG=Google+zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=windows+7+add+copy+to+folder+context+menu&gs_rfai=&fp=4123174e5cd30a8]windows 7 add copy to folder context menu[/url]
Link naar reactie
[quote="imhotep"]Hallo, weet niet of de vraag hier goed staat,maar dat merk ik dan wel, hoe pas ik het menu aan als ik met rechts klik op een bestand waarin dan o.m kopieeeren naar - kopieeren staat. wil graag zoals bij xp destijds invoegen de termen kopieeren naar map en voor zover ik het nog weet, verplaatsen naar map. Dat werkte destijds bijzonder goed en makkelijk. dank alvast Ik bedoel, op een willekeurig bestand,of het nou words is of een map met foto,s, kon ik altijd met rechts aanklikken en dan kiezen voor rarren en e mailen, afdrukken,kopieeren,enz. maar ook kopieeren naar map - en verplaatsen naar map. de laatste 2 moest ik geloof ik registermatig oplossen. Alleen weet ik dus niet meer precies hoe. Hoop dat het nu duidelijker is, dan k voor de hulp. Imhotep
Link naar reactie
[quote:e08ff75e1b="imhotep"]Hoop dat het nu duidelijker is[/quote:e08ff75e1b]Niet echt, met nu een verminkte quote erbij. :? Maar goed, klik eens op de tweede link in mijn eerste reactie. Staan genoeg linken met uitleg en ook de door jouw gewenste (register)tweaks ter download. Bij registerhandelingen altijd een back-up en/of herstelpunt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...