Ga naar inhoud

Problemen met mijn computer


Aanbevolen berichten

Beste, Sinds gister avond heb ik ineens rare problemen met mijn computer. Ik was een spel aan het spelen (cod2) en ineens crasht mijn computer. Het beeld bleef hangen en de grafics waren ineens raar. Je zag er roze/paarse kleuren door heen etc. Toen heb ik mijn pc herstart. Het eerste wat mij op viel, was dat het moederbord opstart scherm vol puntjes zat. En dit was eerst niet. Verder werkt alles wel goed, maar ik kan niet meer de goede resolutie selecteren. (1680 x 1050) De driver heb ik opnieuw geïnstalleerd van de videokaart. Videokaart: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 Processor: intel(r) core(TM) 2 duo CPU E8400 3.00GHZ Bij apparaten beheer zie je ook een geel uitroepteken achter de videokaart staan met de melding: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43) B.V.D.!
Link naar reactie
[quote:054469e4db="bsa100"]videokaart kan te heet geworden zijn . dus blokjes en strepen . chipset koeler schoonmaken . en nieuwe drivers installeren[/quote:054469e4db] Bedankt, Zodra ik thuis ben zal ik het meteen proberen. Is er een mogelijkheid dat de videokaart kapot is? of heb je dan niet deze problemen? B.V.D.
Link naar reactie
Helaas, Ik heb hem schoon gemaakt zo ver het kon.. (er zat tenminste geen stof in) Maar het wilt niet werken. Ook moest ik systeem herstel doen (dat heb ik vaker bij w7). Maar toen ik het laad scherm kreeg van systeemherstel kwamen er allemaal blauwe strepen op het scherm. Ik kan ook geen spellen meer spelen, want dan krijg ik een error van DirectX® Wat denken jullie? Is de videokaart kapot of is dit een software fout. Verder: Als de videokaart kapot zou zijn. Welke zouden jullie mij dan aanraden om te kopen. Qua performance wil ik gewoon precies even hoog blijven als nu. En ik kan de 8800 gts 512mb nergens meer vinden om te kopen?? B.V.D.
Link naar reactie
[quote:ed86f3d156="nickjop"]kan je de videokaart op een andere pc uitproberen?? ik heb de een ati redeon hd4850 en ik ben er zeer te vreden over.[/quote:ed86f3d156] nee, ik heb hier geen computer waar ik dat op kan uitproberen. Verder: Ik wil qua performance het zelfde blijven als de 8800 gts 512 mb die ik nu heb, en dan zo goedkoop mogelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...