Ga naar inhoud

Hergebruik windows 7 upgrade


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik heb een klein vraagje betreffende de windows 7 professional student upgrade. Ik heb momenteel mijn vista 32 bit geupgrade naar windows 7 professional 32 bit. Ik ben echter van plan om deze laptop te formatteren en er een geheel ander OS op te zetten (de installatie van windows 7 verdwijnt dus volledig) Mijn vraag is nu: kan ik na het formatteren deze betreffende upgrade disk van windows 7 hergebruiken op een andere computer? Met vriendelijke groet, Klaas
Link naar reactie
Het officiele standpunt is volgens mij dat die eerste Windows vermoedelijk een OEM is en die blijft bij de pc. als je die geupgrade hebt met een niet-OEM maar "volledige/winkel" upgradeversie, dan mag je die vervolgens wel gebruiken om een andere pc te upgraden, MITS je dus die upgrade niet ook nog op een andere computer ermee uitvoert en gebruikt. het is 1 pc. Je hebt wel kans te botsen met product activatie. Dan ff MS bellen. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...