Ga naar inhoud

Sommige FN toetsen werken niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn Acer Aspire One 532-h (paars) netbook, windows 7 starter. Van de ene op de andere dag werken sommige FN-combinaties niet meer, het gaat onder andere om: harder/zachter zetten van geluid, muten, wireless aan/uit. Ik heb eerder hetzelfde probleem met dezelfde netbook gehad, deze vertoonde dezelfde kuren binnen een week, Acer kon dit niet repareren en ik kreeg mijn geld terug (dit hoorde ik zelfs binnen 1 week nadat ik hem opgestuud had, dus dat is snel voor Acer ;)). Toch maar besloten om hetzelfde type weer te nemen, maar nu binnen 1 week weer hetzelfde probleem. Ik begin haast te denken dat het aan een programma moet liggen. Maar alles werkte prima voor 5 dagen, tot dat ik gister de laptop aan deed en in de tussentijd niets nieuws heb geïnstalleerd. Het gekke is dat na een systeemherstel (willekeurige datum) alles voor even prima werkt, totdat ik de laptop uit doe en later weer aan zet...Zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben, of is er iemand die enig idee heeft waar het aan ligt en wat de oplossing moet zijn?! Anders vrees ik dat ik de laptop weer terug moet brengen en dit keer geen Acer weer neem....
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Kan het zijn dat een automatische update roet in het eten gooit? Installeer in ieder geval de nieuwste versie van Acer Lanch Manager (o.a. voor de functieknoppen'). Hieronder de directe downloadlink: [url]http://global-download.acer.com/GDFiles/Application/LaunchManager/LaunchManager_Dritek_2.0.1.218_W7x86_A.zip?acerid=633964539197145221&Step1=Netbook&Step2=Aspire%20One&Step3=AO532h&OS=742&LC=nl&BC=Acer&SC=EMEA_18[/url]
Link naar reactie
bedankt voor je reactie. Inmiddels is het probleem sinds 2 weken opgelost, het had idd te maken met de Launch Manager. elke keer wanneer ik de nieuwste versie wilde installeren liep deze vast. De LM blokkeerde als het ware zijn eigen installatie omdat deze wel in taakbeheer open stond. Deze via opstarten msconfig uitgeschakeld en toen de nieuwe versie geinstalleerd, en alle FN toetsen werken weer zoals ze horen te doen :) Wel vreemd dat ze hier bij Acer geen antwoord op wisten ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...