Ga naar inhoud

Programma installeren met Administration rechten


Aanbevolen berichten

Ik werk met windows 7 en ik word een beetje maf van al die waarschuwingen alsof ik geen adminitrator ben van mijn PC. Ik heb nu weer een applicatie die beweert (hoe komt het er bij) dat ik geen administratieve rechten tot installatie zou hebben. Het bedreft het programma Blu-Ray rebuilder dat ik graag wil installeren. Graag hulp!
Link naar reactie
Je kan dit oplossen door in het onderdeel "gebruikers" in het configuratiescherm de instellingen voor "gebruikersaccountbeheer" aan te passen... Het is echter wel een extra beveiliging om ervoor te zorgen dat bijv. een trojan zich niet ongemerkt kan installeren. Als je deze beveiliging niet aan wil passen, kun je ook met rechts klikken op de setup die je wil uitvoeren en dan kiezen voor "uitvoeren als administrator".
Link naar reactie
[quote:c1ec259fd9="rob bogers"]maar ik ben als administrator aangemeld [/quote:c1ec259fd9] Weet je dit zeker. Want standaard is het Administrator account uitgeschakeld. Check deze hyperlink [url=http://www.sevenforums.com/tutorials/507-built-administrator-account-enable-disable.html]How to Enable or Disable the Windows 7 Built-in Administrator Account.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...