Ga naar inhoud

Kan de "e" niet typen in word 2007


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen van het forum, ik heb een probleem en heb echt alles wat ik weet al geprobeert. In mijn microsoft office word 2007 kan ik alleen en uitzonderlijk de kleine letter "e" niet typen, wel invoeren door te knippen/kopiëren en plakken. Als windows versie heb ik XP. Verder denk aan 2 redenen waarom dit het geval is: 1. ik heb laatst eens een macro gebruikt, maar ik heb deze ook weer verwijdert. 2. Mijn computer is laats uitgevallen omdat ie te warm was geworden (dit veracht ik eigenlijk meer). Een virus is het waarschijnlijk niet want ik heb mijn pc 2 weken geleden nog gescant. Ik heb al geprobeert om in het register de key te verwijderen: "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0" heb hem daarna ook teruggezet. Heb ook met Ccleaner register reparatie uitgevoerd. En als laatste heb ik Microsoft office gedeïnstalleerd en en geherinstalleerd en heb de pc opnieuw opgestart. Heb hierna dit in combinatie gedaan met de key te verwijderen, maar dit werkte ook niet. Heb ondertussen de heletijd het on screen keyboard geprobeert dit werkte ook niet. Let Op: de hoofdletter E werkt wel, verder doet de kleine e het in de rest van mijn programma's wel, thunderbird, kladblok, ff, excel, powerpoint, etc. Ik zou het fijn vinden als iemand mij hierbij zo spoedig mogelijk zou kunnen helpen. alvast bedankt voort de moeite
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...