Ga naar inhoud

NOD32 werkt niet in Outlook 2010?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb Office 2010 geïnstalleerd en nu zie ik NOD32 niet in Outlook verschijnen. Ook lijkt het er op dat mijn mails niet gescand worden omdat de vermelding onderaan de berichten dat alles gescand is niet meer verschijnt. Ik heb veelvuldig op het internet gezocht maar ik kom alleen uit op het wildersforum. De post daar gaat over mijn probleem maar biedt geen oplossing. Ik draai onder Vista Ultimate 64 bits en gebruik de laatste Eset NOD32 antivirusscanner (4.2.40.10). Een email naar Eset heb ik na twee dagen nog geen reactie op gehad. Is er iemand die dit herkent en een oplossing weet? Alvast bedankt, Ruurd
Link naar reactie
Hallo, Dank voor je reactie. Ik zal het proberen. Ik heb inmiddels ook een antwoord gehad op deze vraag van ESET in Amerika. Zij vertelden mij dat zij momenteel hard werken aan een plug-in voor Outlook 2010. Ik ga jouw voorstel zeker even proberen maar denk dat het nu nog niet werkt. Groet Ruurd
Link naar reactie
Hallo, Dank voor je reactie. Ik zal het proberen. Ik heb inmiddels ook een antwoord gehad op deze vraag van ESET in Amerika. Zij vertelden mij dat zij momenteel hard werken aan een plug-in voor Outlook 2010. Ik ga jouw voorstel zeker even proberen maar denk dat het nu nog niet werkt. Groet Ruurd
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Eset werkt nog steeds aan de plug-in. Het zal mogelijk nog wel even duren. Vreemd. Office 2010 is toch al een tijdje bekend en bij Eset hadden ze kunnen/moeten weten dat NOD32 niet 'compatible' is met Outlook 2010. Beetje laks dus. Als je op de hoogte wilt blijven van de ontwikkelingen kan je het topic volgen op: http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=271693 Zoland de plug-in er niet is, gebruik ik Mozilla Thunderbird maar. Groet R.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Bij mij idem dito. Ik krijg nog steeds geen icoontje van NOD32 in Outlook en ook geen vermelding dat de mails gescand zijn. Lijkt mij dus dat het nog niet werkt zoals het zou moeten. Ik gebruik nu een tijdje Thunderbird als alternatief en dat bevalt me wel. Misschien blijf ik dat wel gebruiken. Groet Ruurd
Link naar reactie
Ik heb in Eset nu alles zo gezet dat er bij elke uitgaande en inkomende mail een vermelding van Eset komt, en die staat er nu ook. Nog steeds geen NOD32 icoontje maar daar kan ik helemaal mee leven. Ik weet nu in ieder geval dat alles gescand wordt. Voor mij kan dit topic gesloten worden. Bedankt allemaal voor het meedenken. Groet Ruurd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...