Ga naar inhoud

standaart Search Companion... hoe?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik gebruik altijd Search Companion. Maar als ik op: Start -> Zoeken klik, krijg ik Windows Search wat ik dus echt niet fijn vind :? . En vanaf daar moet ik dan weer verderklikken naar Search Companion. Op mijn vorige pc kreeg ik ieder keer standaart Search Companion als ik op Zoeken klikte. Weet iemand hoe ik dit op mijn huidige pc kan instellen. (Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar ik heb XP.) Mvg.
Link naar reactie
[quote:554ad17d9f="Rosturp"][b:554ad17d9f]Ricky[/b:554ad17d9f] had hetzelfde probleem/vraag en was geholpen met de regsvr32 /u ...snip... wdsShell.dll handeling. Bron. http://www.howtofixcomputers.com/forums/windows-xp/i-want-search-companion-default-when-searching-216014.html[/quote:554ad17d9f] sorry, ik snap het niet. :oops: want ik zie daar meerdere dingen staan.
Link naar reactie
In het kort. [b:7b015cadda]Ricky[/b:7b015cadda], de topicstarter in die link, stelt dezelfde vraag als jij. In de eerste reactie wordt hij verwezen naar de site: winhelponline.com/article...op-Search.html Daar staat de uitleg hoe de standaard "[i:7b015cadda]Windows zoeken[/i:7b015cadda]" weer in te stellen is indien men "[i:7b015cadda]Windows Desktop Search[/i:7b015cadda]" heeft geïnstalleerd. Dat kan via: [b:7b015cadda]Method 1[/b:7b015cadda] Een registerbestand, welk daar te downloaden is, aan het register toe te voegen en via: [b:7b015cadda]Method 2[/b:7b015cadda] De opdrachtregel die daar staat (kopiëren) en via: Start -> Uitvoeren -> (plakken) -> OK uit te voeren. In principe een veilige handeling, want er wordt slechts een DLL ge(her)registreert, maar een herstelpunt kan nooit kwaad. Als het goed is krijg je ook een melding of het "registreren" dan wel of niet gelukt is Verder in de link meld Ricky dat Method 2 geholpen heeft. De rest kan je dus overslaan..... of je moet ook iets met de "[i:7b015cadda]Windows Desktop Search[/i:7b015cadda]" gedaan hebben. Tegenverzoek: Quote selectief en gebruik interpunctie.
Link naar reactie
[quote:d5043b85d0="x kaku x"]nou heb ik een rare saaie witte zoekmachine als ik erop klik[/quote:d5043b85d0]Dat bedoel ik nu. Aan oneliners zonder kop en staart heb ik niets. :? Plaats een afbeelding ter verduidelijking. Herstart? Verander eens van thema. Windows zoeken opnieuw installeren via: srchasst.inf Zie reactie van[b:d5043b85d0]MGSpecial[/b:d5043b85d0] http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=170175
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...