Ga naar inhoud

Verkenner in Windows 7


Aanbevolen berichten

Enkele weken geleden een nieuwe HP Pavillion dv7-1050ed laptop met Windows 7 Home Premium aangeschaft. Er waren aanvankelijk wat problemen met o.a. de opstartprocedure en de herkenning van randapparatuur, waarvoor het apparaat terug moest naar HP. HP heeft de BIOS updated. Na een testserie van 73 ongestoorde opstartprocedures kreeg ik het apparaat terug. Alles bleek in orde en goede werkend, behalve de Verkenner. Die loopt vrij regelmatig vast. Er verschijnt dan de melding " Verkenner werkt niet meer ....... enz." Ik moet dan de Verkenner afsluiten, en opnieuw starten. Meestal, maar niet altijd doet hij het dan wel weer. Soms opent de Verkenner met slechts een gedeelte, bijvoorbeeld alleen een paar biblioteken. Ook dan moet ik hem afsluiten en opnieuw starten. Soms ook gaat het dagenlang goed. Ik heb voorlopig niet veel zin de laptop wederom bij de winkel in te leveren; er staat inmiddels te veel persoonlijks op. Mijn vraag: Wat zou hier aan de hand kunnen zijn ? Is er een eenvoudige truc om de Verkenner definitief tot de orde te roepen ? Hartelijk dank voor een goed advies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...