Ga naar inhoud

Laptop acer herstellen originele instellingen


Aanbevolen berichten

Wie kan/wil mij helpen?, ik wil graag mijn acer aspire 5315 herstellen naar de orginele instellingen! Heb er geen cd's bij. Dat ik op Alt + F10 moet druken weet ik want heb de handleiding erbij. Ik wil alles eraf behalve de standaart programma's zoals windows vista. Mijn vragen: 1. Dan staat er controleer de instellingen van de BIOS voordat u een herstelhandeling uitvoert. Ik weet niet eens wat een bios is :) 2. Zorg dat de instelling D@D Recovery in main op Enabled(Ingeschakeld) staat. Heb geen idee waar ze het over hebben? 3. Verlaat de BIOS utility en bewaar de wijzigingen, het systeem word opnieuw opgestard. Snap ik dus ook niet! En als laatste staat er nog: Belangrijk! Deze functie gebruikt 10GB ineen verborgen partitie op de harde schijf. Betekend dit dan dat ik 10 GB kwijt ben waneer ik systeemherstel doe? Alvast bedankt die mij wil helpen met mijn onozele vragen!
Link naar reactie
[quote:51cfae8ce9="gerben"]Bij de meeste acers kun je zelf recovery disks aanmaken (erecovery).[/quote:51cfae8ce9][i:51cfae8ce9]Had hij dat niet moeten doen direct na de 1ste installatie? uit ervaring weet ik dat dat bij Packard Bell wel moet omdat anders de installatie niet "schoon" is[/i:51cfae8ce9]
Link naar reactie
Het is gelukt maar... In het boekje staat dat het zonder cd kan, nou lukte mij dat niet en heb ik een cd gebruikt van een andere acer computer. en het is gelukt. Maar nu heb ik van de 32,5 GB op C schijf 19,8GB in gebruik, terwijl ik hem net terug heb gezet naar fabrieks instellingen. Kan iemand mij vertellen hoe ik die 20 GB nog wegkrijg? Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...